החשיבות בהחזרת דפיברילטור לחולי לב

תוכן עניינים

חשיבות החזרת דפיברילטור לחולי לב היא נקודת המפתח של מאמר זה.

יש להנחות את המטופל להניח את הדפיברילטור על בית החזה וללחוץ על הכפתור אם המכשיר מזהה קצב שניתן להלם. הדפיברילטור יעניק שוק חשמלי אוטומטי, ויפעיל מחדש את הלב.

החזרת דפיברילטור לחולי לב חשובה כי היא מספקת להם יותר זמן לחיות.

מה זה דפיברילטור?

דפיברילטור הוא מכשיר המעניק שוק חשמלי ללב על מנת להחזיר את קצב הסינוסים התקין.

כאשר למישהו יש התקף לב, הדבר הראשון שהוא עושה הוא להתקשר למוקד 911 ולקבל עזרה. למרבה הצער, לפעמים יכול לקחת יותר מדי זמן עד שהפרמדיקים מגיעים למקום ומספקים טיפול מציל חיים זה. שם נכנסים לתמונה דפיברילטורים.

דפיברילטור הוא מכשיר נייד המעניק שוק חשמלי ללב על מנת להחזיר את קצב הסינוסים התקין. במקרים מסוימים, זה יכול לשמש אפילו על מישהו שהפסיק לנשום או סבל מדום לב כתוצאה מהפרעת קצב לב או מתסמונת מוות פתאומי לבבי (SCD).

איזה דפיברילטור הכי מומלץ?

ברשימת ה-AHA יש את הדפיברילטורים המומלצים ביותר. ה-AEDs הם המומלצים ביותר לדום לב, בעוד שה-PAD מיועדים לסוגים אחרים של דום לב.

חשוב לזכור כי דפיברילטורים שונים מיועדים לצרכים ספציפיים. לדוגמה, ה-AED-P הוא מכשיר נייד שיכול לשמש מגיבים ראשונים וצוות רפואי חירום.

ל-AED-P רמקול מובנה, מיקרופון ונורת LED המאפשרת לשמוע הנחיות מאנשי החירום בזמן אמת. יש לו גם גשש GPS משולב, מה שאומר שניתן לעקוב אחריו מכל מקום בעולם.

מה ההבדל בין דפיברילטור אוטומטי לנייד?

דפיברילטור אוטומטי ונייד הם שני מכשירים שונים המשמשים לעזור לאנשים שעברו דום לב פתאומי. ההבדל בין המכשירים הוא שבדרך כלל מחזיקים דפיברילטור אוטומטי ברכב וניתן להוציא איתך דפיברילטור נייד.

דפיברילטור אוטומטי הוא מכשיר שתוכנן לשימוש מחוץ למסגרת בית החולים. הם משמשים בדרך כלל כאשר מישהו התמוטט בבית או ברחוב, אבל הם שימשו גם במסגרות אחרות כמו בתי ספר, משרדים ומסעדות. המכשיר מעניק שוק חשמלי ללב באופן אוטומטי כאשר הוא מזהה התקף לב.

דפיברילטור נייד קטן יותר מדפיברילטור אוטומטי וניתן לקחת אותו איתך לכל מקום שאתה הולך.

אהבתם? שתפו!

ההיסטוריה של הדיור המוגן

הדיור המוגן התפתח עם זרימות ההיסטוריה, ועם השינויים בצורות החיים שלנו. הגדלת האוכלוסייה, האורבניזציה, ההתקדמות הטכנולוגית ועצם מהלך הזמן – כולם שפעו על מהלך ההתפתחות

קרא עוד »